Projekt zaczął się od briefu w którym zadaniem było przeprojektowanie istniejącego suplementu diety o nazwie Guarana. Celem było przeniesienie produktu z aptek do rynku masowego, zbudowanie wartości emocjonalnych obok tych racjonalnych. Stworzenie marki z nowej kategorii energetyków w pastylce. Podczas procesu kreacji okazało się, że nazwa Guarana nie wnosi żadnych emocji. Dodanie Bang! i odejście od parafarmaceutycznej stylistyki odwróciło sytuację o 180o. Nadanie produktowi energetycznej, młodzieżowej stylistyki spowodowało, że marka zaczęła swoje nowe życie. Guarana Bang! została zalistowana do szerokiego kanału handlu nowoczesnego. Można ją kupić między innymi w sieci sklepów Żabka i Fresh Market.

Arkana

Discovery Historia

Evrēe

Fernet

Guarana Bang

Hana Sushi

Hellena

Logotypy

Lovi

Lubelska

Maga

Mamut

Mincer Pharma

Moonlight

Perino

Permen

Purlés

Raw Paleo

Soap and Glory

Stock London Gin

Vet Expert

Wyborowa Lemon Drop

Yonelle