Coś więcej niż jedzenie.

 

Dla Japończyków sushi to nie tylko jedzenie,to styl życia, to filozofia zdrowego żywienia. Właśnie dlatego tak dużą wagę przykładają oni do estetyki – kolorystyka i kompozycja potraw, jest równie istotna co ich smak, czyni je bardziej atrakcyjnymi, a posiłek zmienia w ucztę zmysłów. W Japonii, w przeciwieństwie do większości krajów Azji, używa się oszczędnie przypraw, dążąc raczej do uzyskania harmonii i delikatności, zrównoważenia smaków i aromatów. Tak więc jedzenie posiłków w Japonii nie jest zwykłym zaspokojeniem głodu, ale rytuałem.

Hana Sushi to jedna z większych sieci restauracyjnych w Polsce. W Brandwell zaprojektowaliśmy logo i podstawowe materiały promocyjne. Kolejnym projektem było stworzenie nowej marki Sushi Point, której zadaniem była sprzedaż gotowych zestawów sushi  w sklepach wielkopowierzchniowych.

Arkana

Discovery Historia

Evrēe

Fernet

Guarana Bang

Hana Sushi

Hellena

Logotypy

Lovi

Lubelska

Maga

Mamut

Mincer Pharma

Moonlight

Perino

Permen

Purlés

Raw Paleo

Soap and Glory

Stock London Gin

Vet Expert

Wyborowa Lemon Drop

Yonelle