Marka nie spełnia pokładanych w niej aspiracji?
Rebranding to nowy impuls, odcięcie i nowy początek. 

 

Hellena to jedna z najważniejszych marek koncernu spożywczego Collian. Posiada ważne i cenne przymioty – rozpoznawalność i wiarygodność. Problemem jednak był mało aspiracyjny image, który blokował jej rozwój. Właściciele marki zdecydowali się na zmiany.

Napoje Hellena wymagały nowego języka graficznego. Wcześniejszy albo nie niosł ze sobą sobą żadnych wartości emocjonalnych, albo mówił nie swoim głosem, niebezpiecznie zbliżając się do konkurencji. Projektowanie „me too” bywa dobrym rozwiązaniem dla firm zupełnie nieznanych, ale zupełnie nie odzwierciedla ambicji klienta, który jest jednym największych polskich koncernów spożywczych. 

Moja nowa Hellenka. Taka odświeżona. Taka współczesna. A nadal swojska, przystępna i budząca zaufanie.

 

Zadaniem agencji było stworzenie własnego, wyraźnie innego systemu graficznego opakowań, jednocześnie bezspornie zrozumiałego dla kategorii napojów owocowych w segmencie economy. W otoczeniu dużych graczy na rynku, gdzie Hortex i Tymbark ścigają się o palmę pierwszeństwa, nie jest to zadanie łatwe. Koncepcja tarczy i zunifikowania systemu graficznego okazała się strzałem w dziesiątkę. Projekty spotkały się z uznaniem i pełną aprobatą. W Brandwell powstało pięć wariantów smakowych dla opakowań typu sleeve i siedem wariantów z tradycyjnymi etykietami. Hellena kusi smakiem, opakowania kuszą owocowością.

Arkana

Discovery Historia

Evrēe

Fernet

Guarana Bang

Hana Sushi

Hellena

Logotypy

Lovi

Lubelska

Maga

Mamut

Mincer Pharma

Moonlight

Perino

Permen

Purlés

Raw Paleo

Soap and Glory

Stock London Gin

Vet Expert

Wyborowa Lemon Drop

Yonelle