Zmiana identyfikacji jest sygnałem, że marka się rozwija. Sygnałem na zewnątrz i do wewnątrz organizacji. 

 

Maga – polski producent surówek i sałatek – w 2018 roku dołączył do europejskiego koncernu spożywczego Signature Foods. Nowy właściciel postanowił zrewitalizować markę – wprowadzić nowe produkty, opakowania i komunikację. Zadania brandingowe i z zakresu projektowania opakowań powierzył agencji Brandwell.

Pierwszym etapem prac było odmłodzenie logo marki. Zachowało ono podstawowe cechy swojego pierwowzoru, ale zostało „ucywilizowane” – czcionka nie jest już sztuczne zdeformowana, a tarcza na której widnieje nazwa zyskała nowy charakter dzięki wyrazistej formie. Całość zyskała apetyczny look, harmonię i profesjonalny spożywczy wizerunek.

Czy pod sztandarem jednej marki pomieszczą się tradycyjne rodzinne surówki i dania dla hipsterów? Czy parasol marki pomieści obie te grupy?

 

Maga przez lata wypracowała sobie renomę producenta dobrych, tradycyjnych surówek i sałatek. Ambicją nowych właścicieli było poszerzenie oferty o produkty poszukiwane przez nowe generacje klientów – tych, dla których ważne jest zdrowie, poszukiwanie nowych smaków, dieta i nowe trendy żywieniowe. Warszaty strategiczne przeprowadzone z klientem skutkowały ustaleniem architektury marki, w której Maga została endorserem nowych, celowych i precyzyjnych submarek. Tak powstała Mam Rację od Maga. Maga poszerzyła swoje kompetencje i weszła do kategorii convenience food.

Arkana

Discovery Historia

Evrēe

Fernet

Guarana Bang

Hana Sushi

Hellena

Logotypy

Lovi

Lubelska

Maga

Mamut

Mincer Pharma

Moonlight

Perino

Permen

Purlés

Raw Paleo

Soap and Glory

Stock London Gin

Vet Expert

Wyborowa Lemon Drop

Yonelle