Pasta Fresca. Z miłości do smaku, słońca i włoskiej tradycji.
Producent ręcznie robionych makaronów i innych mącznych specjałów kuchni włoskiej rozwijał swój biznes operując na rynku HoReCa. Decydując się na wejście na rynek B2C poprosił nas o stworzenie marki konsumenckiej.
- W procesie projektowania marki przyjęliśmy kilka istotnych założeń:
- 1. Naming. Kreacja nazwy, która bezsprzecznie kojarzyłaby się z Włochami, ale też była na tyle prosta, by jej rozumienie nie wymagało znajomości języka włoskiego.
- 2. Emocje. Wprowadzenie do opakowań takich wartości graficznych, które nie będą tylko ilustrować produktu, ale przede wszystkim wzbudzały emocje, skojarzenia i sentyment.
- 3. System graficzny. Łatwo modyfikowalny, działający równie dobrze przy każdym typie opakowań i niedrogi w produkcji.
Chcesz urządzić kolację z daniem o restauracyjnej jakości, ale brakuje ci czasu, umiejętności, albo pomysłu? Oto najprostszy sposób. Wrzuć do osolonej wrzącej wody ravioli Amore Pasta i gotuj je przez trzy minuty. Na patelni rozpuść dwie łyżki masła, po czym zdejmij ją z palnika. Łyżką cedzakową przełóż ravioli na patelnię i delikatnie wymieszaj z masłem. Zaserwuj danie na talerze i posyp startym parmezanem. Gotowe. Proste i przepyszne.
Jeśli będziesz widzieć Amore Pasta w lodówce jednego ze sklepów Carrefour – wrzuć do koszyka. To absolutnie wspaniałe, ręcznie robione, włoskie deliziosi.