Kompleksowy rebranding. Znana i lubiana marka w nowej odsłonie.

Po latach funkcjonowania bez większych zmian, Luksja wreszcie przeszła gruntowny rebranding. Począwszy od logo, na wizerunkowej zmianie całego portfolio kończąc.

Luksja to marka środków do higieny osobistej z segmentu economy z bardzo szeroką penetracją rynku. Dostępne cenowo produkty cieszyły się uznaniem i były rozpoznawalne na rynku masowym. Mimo, że poszczególne produkty były wręcz liderami w swoich kategoriach, marka traciła swoją witalność i świeżość. Sarantis, właściciel marki podjął decyzję o rebrandingu. Rozpisał konkurs z którego zwycięsko wyszedł Brandwell. Zmiany były bardzo wyraźne i szerokie. Logo otrzymało nową, współczesną formę typograficzną przez co marka stała się nowoczesna i aspirująca, jednocześnie nie dystansując się od stałych konsumentów.

Uporządkowana została rownież architektura marki. Nowoczesna i prosta forma logotypu Luksji ułatwiło tworzenie submarek. Oprócz tych oczywistych podziałów czyli Kids, Men powstały też linie produktowe dywersyfikujące kategorię. Silk Care, Creamy & Soft czy Aroma Senses tworzyły wyraziste, choć spójne linie produktowe.

Rebranding z rozmachem.

Przeszło 70 produktów, 5 linii produktowych, kompletna zmiana portfolio marki w przeszło pół roku. Duże wyzwanie.

Silk Care obiecuje wyjątkową jakość swoich produktów. To najlepsze i wybrane produkty marki. Nazwa lini, wyższa jakość składników oraz wyraźnie akcentowana kremowość i apetyczność demo smakowych przesunęły Luksję w kierunku marek wysokiej jakości – nowoczesnych i światowych.

Aroma Senses to linia gdzie driverem zakupowym jest porywający zapach. Świeży i intensywny. Design opakowań podkreślał tę cechę produktów. To linia odrobinę młodsza i mniej konserwatywna.

Powstały też dwie linie targetowane do dwóch bardzo konkretnych grup docelowych - dzieci i mężczyzn. Wszystkie produkty dla dzieci są w jednym wariancie zapachowym – ananasowym, stąd bohaterem ilustracji jest Pan Ananas. Gdy pojawią się nowe zapachy – pojawią się nowe postacie.

Luksja Men – męska, rzeczowa i komunikująca racjonalne benefity. Trzy w jednym i lubiane zapachy. Projekty są silne, proste i konkretne, ale jednocześnie dzięki nowoczesnej typografii i braku zbędnych ilustracji znacznie zyskały na aspiracyjności.

Zakres prac:rebrandingprojekt logoprojekty opakowań
Amore Pasta

Amore Pasta

strategia markinazwa markilogo markiprojekty opakowań
True

True

strategia markinazwa markilogo markiprojekty opakowańmateriały promocyjne marki
Hellena

Hellena

logo markihasło markiprojekty opakowań
Raw Paleo

Raw Paleo

strategia komunikacjilogo markiprojekty opakowańmateriały promocyjne marki
Vet Expert

Vet Expert

logo markiprojekty opakowańmateriały promocyjne markikomunikacja marketingowa
Soap and Glory

Soap and Glory

logo markiprojekty opakowańmateriały promocyjne marki
Evree

Evree

strategia markinazwa markilogo markiksięga markiprojekty opakowańkomunikacja
Yonelle

Yonelle

strategia markilogo markiprojekty opakowańmateriały promocyjne marki
Mincer Pharma

Mincer Pharma

strategia markilogo markiprojekty opakowańmateriały promocyjne markikomunikacja
Arkana

Arkana

strategia markilogo markiprojekty opakowań
Sky Girls

Sky Girls

strategia markinazwa markibrandinglogo.projectprojekty opakowańprojekty materiałów marketingowych
Bardo

Bardo

nazwa markilogo marki
Perino

Perino

logo markiprojekty opakowań
Młyn Grodziec

Młyn Grodziec

logo markiprojekty opakowań
El Cartel

El Cartel

logo markiprojekty opakowań
Empire

Empire

rebrandingredesign logoprojekty opakowań
Lovi

Lovi

logo markiprojekty opakowań
Hana sushi

Hana sushi

logo markiksięga markiprojekty materiałów marketingowych
Mamut

Mamut

logo markiprojekty opakowań
Maga

Maga

rebrandingredesign logoprojekty opakowań
Purles

Purles

strategia komunikacjilogo markiprojekty opakowańmateriały promocyjne marki
Stock

Stock

projekty opakowań
Lubelska

Lubelska

projekty opakowań
Fernet

Fernet

projekty opakowań
Expression

Expression

logo markiprojekty opakowańmateriały promocyjne marki
Permen

Permen

lifting logo markiprojekty opakowańmateriały promocyjne marki
Napisz do nasinfo@brandwell.plalbo zadzwoń+48606735725

We will be pleased to welcome you on our socials

© 2021 Brandwell Branding & Packaging Design. All copyrights reserved