Kompleksowy rebranding. Znana i lubiana marka w nowej odsłonie.
Po latach funkcjonowania bez większych zmian, Luksja wreszcie przeszła gruntowny rebranding. Począwszy od logo, na wizerunkowej zmianie całego portfolio kończąc.
Luksja to marka środków do higieny osobistej z segmentu economy z bardzo szeroką penetracją rynku. Dostępne cenowo produkty cieszyły się uznaniem i były rozpoznawalne na rynku masowym. Mimo, że poszczególne produkty były wręcz liderami w swoich kategoriach, marka traciła swoją witalność i świeżość. Sarantis, właściciel marki podjął decyzję o rebrandingu. Rozpisał konkurs z którego zwycięsko wyszedł Brandwell. Zmiany były bardzo wyraźne i szerokie. Logo otrzymało nową, współczesną formę typograficzną przez co marka stała się nowoczesna i aspirująca, jednocześnie nie dystansując się od stałych konsumentów.
Uporządkowana została rownież architektura marki. Nowoczesna i prosta forma logotypu Luksji ułatwiło tworzenie submarek. Oprócz tych oczywistych podziałów czyli Kids, Men powstały też linie produktowe dywersyfikujące kategorię. Silk Care, Creamy & Soft czy Aroma Senses tworzyły wyraziste, choć spójne linie produktowe.
Rebranding z rozmachem.
Przeszło 70 produktów, 5 linii produktowych, kompletna zmiana portfolio marki w przeszło pół roku. Duże wyzwanie.
Silk Care obiecuje wyjątkową jakość swoich produktów. To najlepsze i wybrane produkty marki. Nazwa lini, wyższa jakość składników oraz wyraźnie akcentowana kremowość i apetyczność demo smakowych przesunęły Luksję w kierunku marek wysokiej jakości – nowoczesnych i światowych.
Aroma Senses to linia gdzie driverem zakupowym jest porywający zapach. Świeży i intensywny. Design opakowań podkreślał tę cechę produktów. To linia odrobinę młodsza i mniej konserwatywna.
Powstały też dwie linie targetowane do dwóch bardzo konkretnych grup docelowych - dzieci i mężczyzn. Wszystkie produkty dla dzieci są w jednym wariancie zapachowym – ananasowym, stąd bohaterem ilustracji jest Pan Ananas. Gdy pojawią się nowe zapachy – pojawią się nowe postacie.
Luksja Men – męska, rzeczowa i komunikująca racjonalne benefity. Trzy w jednym i lubiane zapachy. Projekty są silne, proste i konkretne, ale jednocześnie dzięki nowoczesnej typografii i braku zbędnych ilustracji znacznie zyskały na aspiracyjności.